2012. július 25., szerda

Gyülis Tábor 2012
Ez biztos jó tábor lesz ha a szervező vidám és gondtalan!
 Ja, már értem , azért örül, mert jó kezekben van Sámuel
 Itt lehet 5 percet pihenni. Aztán folytatódik a program.
 Az én kocsim se gagyi.
 Ekkora halakat lehet itt fogni - Barnabás. Gyertek én megmutatom azt a helyet.-

 Mi a halak hangját és énekét hallgatjuk. köszönjük, nem bántjuk őket.
 Ez nem  hat meg minket. nekünk fogni kell. Hogy leszünk különben emberhalászok, vagy gyerekhalászok?
 Ő a mester és a tanítványai

 nem értek hozzá, de azért megyek.
 jobb ezeket a csúszós dolgokat csak távolabbról meglesni.
 Nézzetek én ezzel a náddal is tudok fogni naphalakat.

 Az Ige nem mindig megy be könnyen a fejbe.





 Nem kéne visszadobni ? Hát .... egyelőre nem.

 Helló, én is megjöttem. Maradt még hal nekem is ?
 Látjátok nekem is bejött. De megpucolni tényleg nincs kedvem...
 megérte!!  Ez a terített asztal azokra vár, akik magukat nem kímélték.
A jutalom nem marad el.



 kell a testmozgás is,


 Minden rendben folyt. Ezt a tábort a mennyei erők rendezték, olyan sima és békés volt !
 Dicsőség az Úrnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése